miercuri, 12 noiembrie 2014

SALATA DE PASTE CU TON SI PORUMB


Aceasta reteta foarte simpla ne poate salva din multe situatii de criza. Eu am gatit-o cu gandul de a folosi multele chestii de prin in frigider achizitionate « ca sa fie » si, mai ales, cu ocazia consumarii in exces, cu o seara inainte, a sosului pentru spaghetti. Cum chef de sos nu se mai gasea si a 2 a zi, dar foamea era, m-am mobilizat sa folosesc ceea ce cumparasem fara vreun gand anume. Am obtinut o salata plina de culoare si savoare, lejera si satioasa.  

INGREDIENTE:
·         300 g paste fierte,
·         1 conserva ton
·         1 conserva porumb
·         1 ardei gras rosu/kapia,
·         1 mana masline negre/verzi,
·         2-3 cepe verzi,
·         sucul de la ½ lamaie
·         ulei de masline
·         busuioc, sare, piper

MOD DE PREPARARE:
Se fierb pastele conform instructiunilor de pe pachet. Dupa fierbere le trecem prin jet de apa rece si le punem la scurs.
Cat se scurg pastele avem timp sa pregatim restul ingredientelor: taiem ardeiul fasii subtiri, ceapa rondele, scurgem porumbul si il trecem printr-un jet de apa rece. 


Daca folosim ton in suc propriu atunci trebuie scursa zeama inainte de a-l adauga in salata. Daca folosim ton in ulei, asa cum am avut eu, atunci putem folosi si uleiul din conserva la salata. Eu am pus jumatate din uleiul de la ton si am completat cu un ulei de masline aromatizat cu busuioc.
Intr-un castron amestecam pastele scurse bine cu restul ingredientelor, zeama de lamaie, busuioc si ulei si potrivim de sare. Daca sunteti amatori, puteti adauga si o ploaie fina de piper.

Daca nu e foame mare, recomand sa lasati salata 10-15 minute la imprietenire de arome.


Pofta buna!
cemaigatescfetele!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu