vineri, 6 iunie 2014

SALATA CU MACROU AFUMAT


De ceva timp incerc (am si reusit JJ) sa introduc in meniu familiei cat mai multe preparate din peste, cel putin o data pe saptamana.
Vedeta acestei saptamani a fost macroul (la gratar, afumat, marinat). Este un peste gustos care cred ca nu ar trebui sa ne lipseasca din meniu.
Am ales sa fac o salata usoara de vara cu ce mai aveam prin frigider, si am adaugat si macrou afumat.

De data aceasta nu o sa trec cantitatile, fiecare este liber sa puna cat doreste din fiecare ingredient.


INGREDIENTE (cca 2 portii):
·        macrou afumat,
·        varza alba,
·        rosie,
·        castravete,
·        patrunjel, marar,
·        branza cu chili,
·        masline,
·        linguri ulei masline, otet balsamic,
·        sare, piper.
                         
MOD DE PREPARARE:
Tocam marunt varza si o adaugam intr-un castron (eu am frecat varza cu putina sare).
Spalam si tocam legumele (rosia si castravetele), apoi le punem peste varza.

Macroul se curata de piele si de eventualele oase si se rupe bucatele.
Taiem cuburi branza si impreuna cu maslinele le adaugam peste salata.
Tocat marunt mararul si patrunjelul si le presaram pe salata.


A venit randul sa pregatim si sosul. Amestecam uleiul, otetul balsamic si piperul.


Adaugam sosul peste legume si salata este gata.


Va doresc pofta buna J


cemaigatescfetele!

Un comentariu: