vineri, 11 iulie 2014

CHIFTELE CU TON

Saptamana acesasta mi-am zis sa incerc o reteta noua care sa 
contina peste (dupa bunul meu obicei: ‘’nici o saptamana fara peste’’ J) si m-am decis sa pregatesc chiftelute cu ton.
Cred ca este o reteta potrivita si pentru 
persoanele care nu maninca peste pentru ca are oase J

INGREDIENTE:
  • 2 conserve de ton in suc propriu (160 gr),
  • 2 cepe mici,
  • 2 oua,
  • 3 cartofi potriviti,
  • 1 dovlecel mic,
  • 2-3 catei de usturoi,
  • patrunjel, marar,
  • 2-3 linguri faina,
  • 2-3 linguri pesmet,
  • 2 linguri malai,
  • condimente: sare, piper, oregano,
  • optional: parmezan.
MOD DE PREPARARE:
Scurgem bine tonul de apa si in punem intr-o castron.
Curatam legumele: ceapa, usturoiul, cartofi si dovlecelul.




Taiem marunt ceapa, pisam usturoiul si le punem peste ton.
Dam pe razatoare cartofi si dovlecelul, ii scurgem bine de zeama si ii punem in castron.

Adaugam patrunjelul, mararul, ouale, parmezan si condimentam cu sare, piper si oregano.



Amestecam foarte bine toate ingredintele, formam ciftele pe care le trecem prin amestecul de faina+pesmet+malai si le asezam pe o tava de cuptor hartie de copt.

Inainte sa introducem tava in cuptor am stropit chiftelele cu un pic de ulei de masline.



Chiftele trebuie tinute la cuptor circa 40 min.
Dupa 20 min le scoatem din cuptor si intoarcem chiftele pe partea cealalta.



Va doresc pofta buna!

Un comentariu:

  1. o idee foarte buna ptr cei care au probleme cu " oasele de peste" si ptr copilasi.

    RăspundețiȘtergere