miercuri, 1 octombrie 2014

CRAP LA DRY COOKER CU SALATA DE AVOCADO

Aminteam acum ceva postari in urma ca, din cand in cand, mergem la pescuit. Si nu doar mergem, ci mai si prindem peste. Intr-una din putinele dati cand si consumam ceea ce prindem, m-am mobilizat si am facut cateva poze pentru a va sugera un preparat pe cat de simplu, pe atat de gustos. 
Deci, cand va mai chinuie intrebarea “cum sa gatesc pestele?”, puteti incerca aceasta reteta si va asigur ca nu veti regreta. Eu am gatit crap, ca … asta am prins la balta , dar puteti folosi cu acelasi succes orice alt peste gras: somon, novac, etc. 

INGREDIENTE (cca 4 portii):
  • 4 buc rondele/ file crap
  • 1 avocado
  • 1 castravete
  • ½ ceapa rosie
  • ½ lamaie
  • sare, piper                         

MOD DE PREPARARE:
Pestele curatat, spalat si sters cu un prosop de bucatarie se pune in tigaia drycooker incinsa.
Pentru ca pestele ales de mine a fost destul de gras (crapul meu a avut la origini vreo 2 kg), nu am mai pus deloc ulei in tigaie, ci doar am acoperit cu capacul si am lasat la foc potrivit sa se perpeleasca in suc propriu. Dupa cca 10 minute, am intors pestele pe partea cealalta si am pregatit salata.


Curatam avocado, ceapa si castravetele. Jumatate din avocado il pisam ca pe cartofii pentru piure. Castravetele si cealalta jumatate de avocado le tocam in patratele mici, iar ceapa o tocam in bucatele ceva mai mari decat castravetele. Amestecam legumele pentru salata, condimentam cu sare - piper si, daca mai simtim nevoia, mai putem adauga cateva picaturi de zeama de lamaie.


Cand pestele este gata, il scoatem pe un prosop de bucatarie pentru ca tot surplusul de grasime sa fie absorbit si servim cu salata de avocado. 
Este o minunatie ... parol.  














N.B. Pentru conformitate, am atasat si poza "victimei".

 



Pofta buna!
cemaigatescfetele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu