luni, 27 octombrie 2014

PASTRAV LA CUPTOR

Anul acesta de ziua mea am avut parte de o surpriza foarte placuta, am primit cadou cateva carti de bucate, pe care eu vroiam de ceva timp sa le achizitionez. De cand le-am primit le tot rasfoiesc sa vad ce retete noi as putea sa incerc. Mi-a fost greu sa ma decid la o reteta anume, m-am gandit ca sa i-au decizia in functie de ce am prin congelator/frigider. In cele din urma a castigat o reteta cu pastrav (inspiratie din ''Gateste in 15 min'' cu Jamie Oliver), care este foarte usor de facut.
 
INGREDIENTE:
MOD DE PREPARARE:

Spalam pastravii si ii stergem cu un servet de bucatarie.
Intr-o tava pe care o stropim cu ulei de masline, asezam 3 felii de bacon.
Condimentam pestele cu sare, piper, cimbru si ii stropim cu ulei de masline. Apoi ii asezam peste bacon-ul din tava.

Zdrobim cu furculita catei de usturoi, introducem o parte din ei in burta pestelui si restul ii punem peste peste.
Tocam ardeiul iute si il adaugam si pe el peste peste.
Imbracam pastravul cu restul de bacon si introducem tava la cuptor pentru circa 40 min. 

Va doresc pofta buna J

P.S.

Multumesc familiei si colegilor pentru cadouri J












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu