luni, 17 martie 2014

CARTOFI CU CARNATI SI OUA

Unul dintre felurile de mancare preferate ale romanilor este cartofi prajiti cu oua ochiuri si branza rasa.
Cautand o alternativa mai sanatoasa, am gasit reteta de mai jos (m-am inspirat de pe e-retete). 
Poate fi o cina delicioasa si usor de facut.

INGREDIENTE:
·        1 kg cartofi (potriviti),
·        4 oua,
·        150 gr carnati (chorizo sau alt tip de carnati picanti/afumati)
·        1-2 linguri ulei masline,
·        sare, piper, cimbru,
·        1 varf de lingurita de boia dulce,
·        optional: 1 varf lingurita de chilli si branza rasa.

MOD DE PREPARARE:
Se curata cartofii de coaja, se taie cuburi si se pun la fiert in apa cu sare. 
Nu trebuie fierti mult timp, doar pana cand puteti introduce furculita in ei, dar sa nu se sfarame (circa 5-10 min).
Separat sa taie in bucatele carnatii, se pun intr-o tigaie la foc mic si se rumenesc cateva minute. 

Nu trebuie adaugata grasime (o sa isi lase ei). 

Dupa ce sunt gata, carnatii se scot pe o farfurie.
Adaugati in tigaie folosita la carnati si uleiul, boia dulce, cimbrul, chilli si amestecati.
Se scurg cartofii, se condimenteaza cu sare - piper, se adauga peste condimentele din tigaie si se amesteca bine.
Acum este randul sa puneti si carnatii.


Intr-o tava, puneti hartie de copt, turnati amestecul de cartofi si carnati si deasupra spargeti ouale.
Dati tava la cuptor pentru 15-20 min (in functie de cuptorul fiecaruia) sau pana cand albusul este facut.

Cand sunt gata am presarat si branza rasa.

Ce a iesit… nu pot sa va descriu in cuvinte.. JJ

Pofta buna!








Un comentariu:

  1. Am facut si eu aceasta reteta de cateva ori, a devenit una din preferatele familiei mele :)

    RăspundețiȘtergere