miercuri, 12 martie 2014

CARTOFI LA CUPTOR

Cred ca nu exista persoana careia sa nu ii placa cartofii prajiti. Dar, totodata, cu totii stim ca pe cat sunt de buni, pe atat sunt de rau famati pentru aportul lor caloric. Din acest motiv, am incercat sa gasesc o reteta care sa fie mai sanatoasa.
Timpul de preparare este ceva mai indelungat, dar produsul final a fost apreciat de toti cei care l-au gustat.

 
INGREDIENTE:
·  1 kg cartofi albi (potriviti ca marime)
·   2 linguri ulei masline,
·    sare,
·    piper,
·    cimbru.



MOD DE PREPARARE:
Cartofii se spala si se pun la fiert intregi si cu coaja timp 10 minute din momentul in care incep sa clocoteasca.


Incalziti cuptorul si puneti pe o tava de aragaz hartie de copt.

Dupa ce s-au fiert cartofii, se lasa la racit cateva minute, se taie in 4 si se pun intr-un castron. Peste ei se adauga ulei, sare, piper si cimbru.


Se aranjeaza cartofii in tava (unul langa altul) si se dau la cuptor.


Dupa 30 min se scot, se intorc si se mai tin la cuptor inca pe atata.

Sper sa va placa.

2 comentarii:

  1. De Flori am avut invitati si m-am gandit sa pregatesc si o garnitura, am ales sa fac aceasta reteta de la voi. Pe langa ingredientele mentionate am adaugat si putin malai peste cartofi.
    Am avut succes :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne pare bine ca ti-a placut reteta. O sa incercam si noi varianta cu malai.

    RăspundețiȘtergere