luni, 10 martie 2014

SNITELE DE PUI IN CRUSTA DE CASCAVAL

Un preparat usor de pregatit, fara multa grasime care poate fi o alternativa “viabila” la clasicele snitele de pui prajite in ulei.

INGREDIENTE:
•1 caserola piept de pui dezosat si fara piele sau o caserola de pulpe dezosate;
•450 gr cascaval (mai tare pentru a putea fi ras);
•2 oua;
•150-200 gr. faina;
•putin lapte dulce;
•sare, piper, alte condimente (dupa gust).

MOD DE PREPARARE:
Se portioneaza carnea ca pentru snitele dar nu se bate.

Separat, radem tot cascavalul, iar ouale le batem cu putin lapte.
Se condimenteaza carnea (sare+piper dupa gust – eu uneori am pus si putin praf de chilli), se da prin faina, apoi prin oul batut, iar la final se imbraca intr-o crusta de cascaval ras (trebuie sa apasati un pic cascavalul pe bucatile de carne ca sa faca priza mai buna). Bucatile de pui astfel asezonate se aseaza in tava intinsa peste care am pus o hartie de copt (este mai usor de spalat tava la final si nu riscam sa se prinda snitelele).


Se pun in cuptorul preincalzit la 180°C iar dupa 30 minute se intorc pentru o rumenire uniforma.
Se pot servi calde sau reci (sunt mai gustoase daca sunt servite imediat dupa ce le-am scos din cuptor).



Pofta buna!


cemaigatescfetele!

Un comentariu:

  1. Am incercat si eu reteta, a iesit super :)
    O sa mai incerc si alte retete de pe blog-ul vostru.

    RăspundețiȘtergere