vineri, 5 septembrie 2014

GNOCCHI CU CARNATI&ROSII

De cand am fost in vacanta in Italia am ramas vrajita de mancarea italieneasca. Si inainte imi placeau pastele, pizza, risotto…. dar dupa ce am avut ocazia sa gust paste facute la ‘’mama lor’’ pot sa spun ca m-am indragostit de Italia din punct de vedere culinar. Unul dintre orasele pe care le-am vizitat a fost Milano. Ne-am intalnit aici cu o prietena de familie care ne-a dus la un restaurant cochet, unde am mancat cele mai bune paste facute in casa. 
Cu gandul la vacanta, am zis sa incerc o noua reteta de paste. Am ales sa fac gnocchi pentru ca nu am mai pregatit pana acum acest tip de paste.

INGREDIENTE (2 portii):
·        200 gr gnocchi,
·        2 carnati proaspeti,
·        10 rosii cherry,
·        3-4 catei usturoi,
·        ulei de masline,
·        sare, piper, busuioc.

MOD DE PREPARARE:
Am pus la fiert intr-o oala cu apa cu sare. Bucatelele de gnocchi se fierb in apa pana se ridica la suprafata (circa 2 min).
Cand au fost gata, l-am scurs de apa, am picurat un pic de ulei de masline si le-am condimentat cu piper proaspat macinat si busuioc uscat.

Intr-o cratita mai mare am incins uleiul de masline.
Carnatii i-am taiat rondele si i-am adaugat peste uleiul de masline. I-am rumenit pe ambele parti, la foc mic circa 2-3 min.
Cand sunt gata ii tragem pe marginea cratitei, adaugam rosiile cherry taiate in doua si usturoiul zdrobit. Am condimentat cu sare, piper si busuoic uscat.
Dupa 2 min am adaugat si gnocchi. I-am tinut pe foc cat sa se patrunda aromele.



Va doresc pofta buna J

PS:

M-am gandit sa va impartasesc si voua cateva poze din concediul meu din Italia.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu