miercuri, 7 mai 2014

PASTE CU CARNE TOCATA

Am descoperit de curand cartea de bucate a Carlei Capalbo, am gasit acolo niste retete foarte interesante. Vreau sa va prezint o reteta de paste cu carne tocata.
Reteta de la care am plecat este de spaghete bolognese, ne avand carne de vita, am incercat cu carne tocata de porc. Din punctul meu de vedere a iesit la fel de gustos.

Buon appetito!

INGREDIENTE (4 portii):
  •  200 gr spaghete,
  • 300 gr carne tocata porc,
  • 25 gr unt,
  • 60 ml ulei masline,
  •  3-4 fire de ceapa verde tocata marunt,
  • 1 morcov tocat marunt,
  • 2-3 fire de usturoi verde tocat marunt,
  • 25 gr bacon afumat tocat marunt,
  • 150 ml vin rosu,
  • 125 ml lapte,
  •  400 gr rosii in bulion tocate marunt,
  • condimente: sare, piper, cimbru, rozmarin, frunza de dafin.
MOD DE PREPARARE:
Intr-o tigaie punem la incins untul si uleiul de masline.
Adaugam ceapa si gatim la foc pentru 3-4 minute.

Punem pancetta si o lasam pe foc cateva minute. 
A venit randul sa adaugam morcovul, usturoiul si gatim circa 3-4 min.










Adaugam carnea tocata, amestecam bine si adaugam sarea si piperul. Carnea trebuie sa imi schimbe culoare putin.










Turnam peste carne vinul, dam focul mai mare si gatit circa 3-4 min pana se evapora lichidul.
Adaugam laptele, gatim pana se evapora.


Punem in cratita rosiile si frunzele de dafin, condimentam cu cimbru si rozmarin.


Gatim la focul mic pentru circa 1 ora si jumatate, amestecand din cand in cand.


Fierbem pastele conform instructiunilor de pe pachet, intr-o cantitate mare de apa cu sare. Le punem la fiert numai cand apa clocoteste.
Scurgeti pastele si asezatile pe o farfurie, peste care punem sosul si radem parmezan.

Un comentariu: