marți, 6 mai 2014

PIZZA CRISTINA

Aveti o gramada de resturi in frigider pe care le ocoliti de cateva zile si nu stiti la ce le-ati putea folosi? Se intampla cumva sa nu aveti chef sa gatiti ci, mai degraba, ati vrea doar sa aruncati ceva intr-o tigaie si … gata masa? Daca raspunsul este da, atunci va prezentam reteta perfecta pentru astfel de “ocazii”. Eu o numesc “pizza Cristina”. De ce? Pai, este numele colegei de la care am reteta, asa ca botezul a fost simplu. La momentul prepararii nu am avut in frigider chiar “de toate”, insa se poate adauga orice ingredient pe care il doriti.

INGREDIENTE (tava 25 x 45 cm):
  • 4 oua
  • 1 cana lapte
  • 1 cana faina
  • ½ ardei gras rosu
  • ½ carnat chorizo “dulce”
  • ½ carnat chorizo picant
  • 5-6 felii sunculita taraneasca
  • 1 ceapa verde
  • cca 100 g porumb
  • cca 100 g mozzarella
  • cca 100 g cascaval
  • un praf sare, piper
  • ketchup                         
MOD DE PREPARARE:
Amestecam ouale, faina, laptele si adaugam un praf de sare - piper.

Nu este nevoie de multa sare, deoarece restul ingredientelor contin si ele sare. Taiem marunt ingredientele si ne pregatim de “montare”.


Tapetam cu hartie de copt o tava si turnam compozitia. Rand pe rand punem ingredientele in tava: ardei, ceapa verde, sunculita, carnati.. Eu am avut doar ce am enumerat, insa, bineinteles ca puteti completa cu ce va place, si chiar recomand: ciuperci, masline, etc. Presaram mozzarella si cascavalul date prin razatoare si coacem in cuptorul incins timp de cca 30 de minute.  



E o pizza foarte consistenta, care se poate servi atat calda cat si rece, stropita din belsug cu ketchup.


Pofta buna!

Un comentariu:

  1. Sigur o sa incerc si eu )
    Sper sa mai publicati si alte retete usor de facut si gustoase.

    RăspundețiȘtergere