luni, 19 mai 2014

PUI DULCE&PICANT


Intr-o dupa-amiaza m-am trezit cu o pofta de pui la cuptor, dar din pacate retetele clasice nu prea ma mai incantau. Asa ca m-am decis sa caut ceva diferit si usor de facut. 
Reteta de mai jos am gasit-o pe site-ul lui Jamie Oliver.
Mi s-a parut interesanta, drept pentru care m-am pus pe ‘’bucatarit’’.


INGREDIENTE:
  • 2-3 pulpe pui, 
  • 200 ml bere,
  • ulei de masline, 
  •  2 linguri ketchup, 
  • o lingurita de boia dulce,
  • jumatate de lingurita de chilli, 
  • o lingurita coriandru boabe,
  • o lingurita oregano ,
  •  3 cuburi zahar brun,
  • sare, piper.
MOD DE PREPARARE:
Incalziti in prealabil cuptorul.
Amestecati toate condimentele (boia, chilli, coriandru macinat, oregano, zahar brun) si ketchup-ul.


Ungeti pulpele cu ulei de masline si apoi frecatile cu amestecul de condimente de mai sus pe toate partile.
Asezati pulpele intr-o tava si stropitile din belsug cu bere.



Introduceti tava la cuptor pentru circa 1 ora si gata J

Va doresc pofta buna!

Un comentariu: