miercuri, 14 mai 2014

VITA CU BERE

Nu am incercat multe retete cu carne de vita, de teama unui esec, insa dupa ce am avut succes cu reteta de tochitura, mi-am zis sa mai fac o incercare si iata-ma gatind iar vita. Pe cat este de indelungat timpul de coacere, pe atat este de usor de facut.
Reteta de mai jos este o interpretare a unei retete pe care am gasit-o pe site-ul sabucatarim.ro, la care am adaugat usturoi si cimbru.

INGREDIENTE (cca 2 portii):
·        500 gr carne de vita,
·        400 ml bere,
·        50 ml apa,
·        4-5 fire ceapa verde,
·        1 morcov,
·        cateva fire de usturoi verde,
·        2 linguri faina,
·        1-2 linguri ulei masline,
·        condimente: sare, piper, cimbru.

MOD DE PREPARARE:
Am pus la macerat timp de 2 ore vita cu ulei de masline, piper, cimbru (am constatat ca in acest fel carnea este mai frageda).
Curatati si taiati legumele.
Asezonati carnea de vita cu sare, apoi dati bucatile prin faina.












Intr-o tigaie puneti la incins ulei si prajiti bucatelele de vita (care trebuie sa se rumeneasca putin) si cand sunt gata le scoateti pe o farfurie.










In uleiul ramas, caliti cateva minute legumele, apoi adaugati carnea de vita.


Acum este momentul sa puneti peste carne, berea si apa, lasati sa fiarba pana dispare spuma.


Preparatul trebuie sa stea la foc mic circa 2 ore.
Aveti grija sa amestecati din cand in cand, ca sa nu se lipeasca.

Am servit vita cu o garnitura de orez cu curry.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu