miercuri, 9 aprilie 2014

CARTOFI CU SOS CARBONARA


Una dintre garniturile preferate de familia mea sunt cartofii… sub diverse forme: prajiti, piure, copti… De fiecare data incerc sa descopar noi moduri de preparare pentru acestia.
Reteta de la care am plecat este cu cartofi noi (teoskitchen.ro), eu am folosit cartofi rosii.

Cartofii cu sos carbonara pot sa fie o garnitura sau chiar un fel de mancare. 

INGREDIENTE (cca 4 portii):
·        500 gr cartofi,
·        200 ml smantana pentru gatit,
·        100 gr parmezan ras,
·        2 galbenusuri,
·        100 gr bacon feliat subtire,
·        condimente: sare, piper. 

MOD DE PREPARARE:
Curatam cartofii de coaja, ii taiem cuburi si ii punem la fiert in apa cu sare.
Nu trebuie fierti mult timp, doar pana cand puteti introduce furculita in ei, dar sa nu se sfarame (circa 15 min).

Prajim bacon pe ambele parti intr-o tigaie antiaderenta, nu este necesar sa adaugam ulei. 
Dupa ce este gata se scoate pe un servetel.


Adaugam in tigaie cartofi fierti si ii lasam un pic pe foc. Punem si baconul taiat.










Amestecam separat galbenusurile, smantana lichida, parmezanul, sarea, piperul si le adaugam peste cartofii din tigaie.
Trebuie tinut pe foc mic circa 10 min, aveti grija sa amestecati continuu, pana sosul capata o consistenta.

Cred ca merita sa incercati si voi reteta J

Pofta buna!

2 comentarii:

  1. O idee buna pentru o masa de seara. Am sa incerc si eu reteta. Daca am niste cubulete de baicon este Ok?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu este nici o problema, va iesi la fel de gustos.
    Sa ne spui si noua cum a iesit.

    RăspundețiȘtergere