vineri, 11 aprilie 2014

OMLETA CU CARTOFI

De-a lungul timpului am incercat tot felul de variante de omlete: sunca+branza, doar branza, carnati+branza…. 

Astazi o sa va prezint o varianta care imi place foarte mult: omleta cu cartofi si branza J

INGREDIENTE (cca 2 portii):
·        2-3 cartofi potriviti,
·        3-4 oua,
·        200 gr telemea,
·        ulei masline,
·        condimente: piper, cimbru,
·        optional: cateva fire de usturoi/ceapa verde.



MOD DE PREPARARE:
Am curatat de coaja cartofii, i-am taiat cubulete mici si am adaugat cimbru peste ei. 
Intr-o tigaie teflonata, am pus la incins uleiul de masline si am adaugat cartofii. Se tin la foc mic pana se rumenesc (circa 10 min).











Intre timp, am curatat si am taiat marunt ustoruiul verde (sau ceapa verde, in functie de preferinte). Le-am adaugat peste cartofi si mai lasam un pic pe foc.










Am dat pe razatoare branza.

Am batut ouale, peste care am adaugat piper si branza.










Adaugam compozitia de mai sus peste cartofii din tigaie.



Prajim omleta pe ambele parti.


V-am convins sa incercati si voi ? J J

Pofta buna !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu