sâmbătă, 12 aprilie 2014

OREZ CU LEGUME

Am descoperit de curand la Auchan un orez care imi place foarte mult. Din punctul meu de vedere este ideal pentru o garnitura sau chiar pentru o mancare de post.

In aceasta reteta am combinat orezul cu legume si urechi de lemn, pentru un gust mai deosebit.


INGREDIENTE:
• o ceasca orez,
• 1 morcov taiat cubulete,
• 1 ardei capia taiat cubulete,
urechi de lemn,
• 2 ceape mici taiate marunt,
• 3 fire usturoi verde tocat marunt,
porumb dulce congelat,
• ulei masline,
sos de soia,
• condimente: stir-fry, piper.

MOD DE PREPARARE:
Intr-un castron punem la inmuiat in apa rece urechile de lemn 1 ora. Daca sunteti presat de timp folositi apa calda si in acest caz tineti ciupercile doar 10 min. Dezavantajul daca folositi apa calda este ca urechile de lemn isi pierd din gust.











Intr-o tigaie punem ulei de masline si calim ceapa, lasam pana se rumeneste.
Adaugam orezul. Tragem la tigaie orezul cu ceapa. Adaugam apa calda cat sa acopere orezul, lasam la foc mic circa 15-20, amestecand din cand in cand.











Separat, calim cateva minute la tigaie cu un pic de ulei de masline legumele (usturoiul, morcovul, ardeiul, porumbul). Adaugam sosul de soia, condimentele si urechile de lemn. Mai tinem pe foc tigaie cateva minute cat sa se intrepatrunda toate aromele.











Urmeaza sa adaugam si orezul peste legume si amestecam.

Pofta buna.

cemaigatescfetele !

Un comentariu:

  1. mmm, ce bine arata :).De abia astept sa pun si eu in " practica" aceasta reteta

    RăspundețiȘtergere