marți, 22 aprilie 2014

SANDWICH CU TORTILLA



M-am gandit sa va prezint o noua reteta de mic dejun, dar care sa nu includa oua. Am gasit reteta pe e-retete.ro. 
Nu am avut lipii, asa ca am folosit tortilla. 
Nu mi-a venit sa cred ce usor este de facut si ce gust bun are.
Va recomand cu caldura aceasta reteta.


INGREDIENTE: 
  •  2 buc tortilla,
  • 4 felii sunca padurea neagra (sau prosciutto crudo), 
  • mozzarella,
  • cateva frunze de salata.



MOD DE PREPARARE:
Punem pe foc la incalzit o tigaie antiaderenta, adaugam o tortilla si o lasam 1 min.
Intoarcem tortilla pe partea cealalta.





 Punem peste ea sunca, mozzarella si frunzele de salata.

Adaugam peste ele si cea de-a doua tortilla.

Sandwichul trebuie prajit si pe partea cealalta.



Rapid si gustos.

Pofta buna.

Un comentariu:

  1. Este o idee interesanta ptr micul dejun :).Arata delicios,cu siguranta o voi incerca si eu ;)

    RăspundețiȘtergere